Preventivní prohlídky

Úvodní stránka > Služby > Prevence a dentální hygiena

Klademe důraz na prevenci nemocí dásní a zubů (parodontóza, zubní kaz), které jsou v naší populaci velmi časté. Snažíme se jim předejít, a tak při pravidelných preventivních prohlídkách (jednou za cca 6 měsíců) kontrolujeme nejen stav zubů, dásní a okolních tkání, ale rovněž sledujeme závady na výplních popř. zubních náhradách (umělé korunky, můstky).

Včasným odhalením nedostatků Vám ušetříme možné komplikace v budoucnu. O stavu chrupu Vás po komplexním vyšetření náš lékař detailně informuje a předá Vám možná doporučení pro léčbu. Pak už je pouze na Vás, pro jaký postup se rozhodnete.

Dentální hygiena

Dentální hygiena je dnes neoddělitelnou součástí prevence předcházení onemocnění dutiny ústní. Je to nejen profesionální čištění zubů, ale také pomáhá pacientům s domácí péčí, výběrem pomůcek a orientací v nabídce dentálních produktů. Obvykle se doporučuje absolvovat 2x ročně. Ortodontická léčba je ale z pohledu dentální hygieny zcela specifickým obdobím, které vyžaduje zvýšenou péči a proto i častější návštěvy u dentální hygienistky. Při léčbě fixními aparáty vznikají v dutině ústní nové plochy pro tvorbu plaku. Pokud není úroveň ústní hygieny dostatečná, mohou se během léčby objevit nepříznivé komplikace, jako je zánět dásní, bílé skvrny na zubech a v horším případě i zubní kazy. Těmto problémům se dá úspěšně předcházet dostatečnou péčí, pravidelnými kontrolami, praktickou instruktáží, pomocí vhodných pomůcek a použitím lokální fluoridace. Pokud se i přes veškerou snahu pacienta a celého dentálního týmu, přece jen vyskytnou bílé skvrny na zubech, lze je „opravit“ pomocí nového přípravku ICON, ale stejně jako každá náprava problému, je i tato náročná, zejména finančně.

Služby dentální hygieny zajišťují na našem pracovišti diplomované dentální hygienistky.

Dentální hygienistka Vám pomůže postarat se o Vaše zuby a dásně tak, aby zůstaly zdravé

OBJEDNÁVEJTE NA: +420 774 933 322
NATURDENT – ORTODONCIE s.r.o., ZUBNÍ ORDINACE PRAHA, ZBUZKOVA 175/51, 190 00 PRAHA 9 - VYSOČANY